joi, 3 noiembrie 2011

Octombrie - Tort Heineken

A venit si ziua cea mare, ziua lui Liviu. Destul de dificil de ales o tema pentru tort. Ne-am tot gandit la ce ii place lui, am mai cautat idei si pe Google si ne-am decis. Un prieten ne-a intrebat ce alegem si Liviu i-a raspuns "Ce imi place mie si nu ii place Laurei?" sau un alt indiciu de la mine pentru Hori, sora mea, a fost "ce face FAS cand il desfaci?"...capacul de bere, desigur! asa ca Premium Quality Liviu si La multi ani! Iubirea mea :)

6 comentarii:

  1. La multi ani! La asa tort, sa tot implinesti cate un an...

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tare... imi plac ideile si mai ales realizarile voastre ... :)

    Din pacate inca nu s-a inventat internet-ul si cu miros / gust etc ca sa ma pot exprima si din acest punct de vedere, dar sunt sigur ca este tot de nota 10 !!!

    Nedumerirea mea era daca tortul din subiect continea si hamei, malt, etc... :)

    PS: La multi ani Liviule, sa fiti cu totii sanatosi, si mereu o familie fericita cum va stiu !

    Bravos,

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim!
    Despre gust... am primit feedback-uri bune de la copii si asta ne-a facut sa rasuflam usurati!!!
    Despre hamei si malt... s-au servit inainte si dupa (doar pentru persoane responsabile si cu cel putin 18 ani impliniti :-)

    RăspundețiȘtergere