marți, 25 octombrie 2011

Mai - Tort Winnie the Pooh

In luna mai ne-a lovit o gripa nasoala pe toti trei si am fost tare necajiti, mai ales ca de Sf. Constantin si Elena am stat departe de toti prietenii dragi noua...dar ca sa mai inveselim atmosfera si sa ne mai ridicam moralul ne-am hotarat sa mai modelam un tort. Cartea cu surprize a lui Debbie Brown a facut din nou conexiuni minunate intre creierasele noastre si a transmis o magie plina de dulceata mierii, incat a iesit un tort cu Winnie pentru iubita noastra Leti Elena si l-am trimis in poza si prietenilor, macar asa sa sarbatorim impreuna :)







2 comentarii:

  1. Sugestie: ce ar fi daca ati posta si o poza in sectiune? Taiat, carevasazica, sau o felie, sa vedem si noi si sa salivam...

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Octavian, mersi mult de sugestie, o sa pozam si continutul. Pana acum torturile noastre au fost testate de copii si lor le-au placut foarte mult, asa ca noi consideram ca am trecut testul cel mai greu :)

    RăspundețiȘtergere