duminică, 23 octombrie 2011

Martie - Tort Zane


Aceasta este a doua oara cand am modelat pasta de fondant.

Noi am mai facut si inainte torturi si dupa cateva "degustari" ne-a rugat o buna prietena (Moni, fina noastra) sa facem unul si pentru Ioana, finuta cea mica.
 Acesta trebuia sa fie tortul pentru petrecerea cea mare, asa ca n-am avut curaj  sa acceptam, dar succesul pe care l-a avut "Casuta piticilor" ne-a convins sa incercam.:)
Fiind petrecere pentru primul anisor si inspirandu-ne obiceiul romanesc cu alesul obiectelor de pe tava si cartea cu surprize a lui Debbie Brown "50 Easy Party Cakes" am decis, ca o casuta mica, roz si cu ursitoare este cea mai buna alegere. Petrecerea de Mot a fost a doua zi dupa ce am facut tortul pentru Leti. :)


P.S. Multumim Moni ca ai avut increderea in noi! :)

4 comentarii:

  1. Da...cum sa nu ne amintim foarte bine tortul de la aniversarea de 1 an a Ioanei care, a impresionat toti invitatii, de la aspect pana la gustul deosebit al prajiturilor facute in casa. Mult succes, sa aveti in continuare multa imaginatie si creativitate si sa ne vedem in curand la o degustare spre deliciul nostru, dar mai ales al copiilor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Octavian, data viitoare cand ne vom intalni va vom astepta si cu tort :)

    RăspundețiȘtergere